چند قدم تا ظهور

وبلاگی برای معرفی امام زمان (عج)

چند قدم تا ظهور

وبلاگی برای معرفی امام زمان (عج)

بسم الله الرحمن الرحیم
ما نویسندگان این وبلاگ "چند قدم تا ظهور" گروهی از نوجوانان مسجد منیریه هستیم که تلاش داریم امام زمانمان را در کل جهان معرفی کنیم و برای ایشان یار جمع کنیم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خروج سفیانی 1

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ب.ظ

 به نام خدا
موضوع:خروج سفیانی1
یکی از نشانه های قطعی ظهور است. سفیانی، عنصر بی بند و بار،آلوده وپرده در اموی نسب و اموی نزاد است که در سوریه انقلاب میکند و انقلابش نیز، پس از غلبه بر دو گروه مخالف خویش، به ظاهر پیروز میگردد و آن دوخط مخالف را که رهبری یکی را مردی سرخ رو ودیگری را مردی((ابرص)) به عهده دارد، در هم میگوید. فضای سیاسی و اجتماعی برای او آماده می شود واو بر منطقه ی وسیعی که شامل : دمشق،حمص،حلب،اردن،فلسطین و اسرائیل کنونی است ، مسلط میگردد و یهودیان و عناصر تبهکار و حق ستیز ، کودکان پرورشگاهی و کنار خیابانی از او پیروی میکند و همه ی این تحولات ظرف شش ماه صورت می پذیرد.
پس از استقرار قدرت و سیطره ی سفیانی در سوریه و منطقه ی وسیعی که نام برده شد ، سپاه گرانی مرکب از142هزار نفر سازماندهی میکند و بخشی از ان را به منظور فتح عراق و بخشی دیگر را به سوی حجاز و مدینه ی منوره ، گسیل می دارد.سپاه 12 هزار نفری او به سوی مدینه می رود تا حضرت مهدی(ع) آن اصلاح گر بزرگ جهانی را که خبر ظهورش  پخش گردیده،دستگیر نماید.آنان سه روز در مدینه توقف می کنند ودر آنجا دست به چپاول وجنایت می زنند و پس از آن ، بخش مهم آن 12هزار نفر،مدینه را به منظور دستیابی به امام مهدی (ع)به قصد مکه ترک می کنند،چرا که اطلاع میابند که آن اصلاحگر بزرگ ،از مدینه به مکه رفته است
این سپاه تجاوز کار در راه مکه به بیابانی می رسند و در آن جا، زمین به امر خدا همه ی آنان را می بلعد وجز دو نفر باقی نمی ماند، یکی از آن دو به سوی حضرت مهدی(ع) می رود تا بشارت نابودی دشمنان حق و عدالت را بدهد و دیگری به سوی سفیانی می رود تا سرنوشت شوم ستونی از سپاه تجاوزکار او گزارش کند . اما سپاه تجاوزکاری از سوی سفیانی به عراق گسیل می گردد، در منطقه ای از اطراف نجف که ((روحا)) نام دارد پیاده می شود و ده ها هزار نفر از آنان برای اشغال نجف و کوفه حرکت می کنند.روز عیدی از اعیاد اسلامی،تجاوز خویش را به این دو شهر آغاز می کنند.

ادامه دارد...
 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۳

نظرات  (۱)

سلام وب خوبی داری به منم سر بزن. من لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن

پاسخ:
خیلی ممنون بازم سر بزنید اگه سوال درمورد امام زمان(عج) حتما بپرسید ممنون میشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی